ייעוץ חינם! בואו נעשה את זה 055.8855.247

5 חוקי ברזל לשלטי חוצות מובילים

שיווק גרילה מעורר תיאבון

שלטי חוצות בצידי הדרך נמצאים בסביבתינו כבר למעלה ממאה שנים.
ופרסום חוצות זו עדיין דרך יעילה חשובה בכדי להגיע למיליוני הנהגים.
אבל אם אתם הולכים להשקיע את הכסף אותו הרווחתם בעמל רב בפרסומת כזו מסיבית ובעלויות גבוהות כל כך,כדאי שתוודאו שזה גם יהיה מוצלח.
אם כן,כיצד אתם מבטיחים ששלט החוצות שלכם יהיה גם מושך את העין וגם יעיל?
השארו איתנו וכדי ללמוד- חמשת הכללים של עיצוב שלטי חוצות משפיעים.

koleston-billboard

 

1.תבהירו מה בדיוק הסיפור שלכם!

אם שלט החוצות שלכם ממוקם בצד הכביש המהיר בו אנשים נוהגים במהירות מופרזת, אז עיצוב ללא סיפור וסיפור פשוט,לא יוכל להיקלט בעיניהם ולהיות זכיר.
כדי למצוא את הסיפור שלכם, כדאי לחשוב על דבר אחד שאתם רוצים שאנשים יקחו איתם מהמודעה שלכם.
האם אתם רוצה שהם יזכרו את כתובת האינטרנט שלכם? או אולי להיות מסוגלים לזהות את המותג שלכם בפעם הבאה שהם בסופרמרקט? או שמא אתם רוצים שאנשים יצאו במחלף הבא בכדי לאכול במסעדה שלכם?
השתמשו במסר העיקרי שלכם בכדי למצוא את הסיפור.
לדוגמה:אתם בעלי מזנון מהיר בדרכים-שיפודיה

*www.yourwebsite.com -ובפרסום תהיה כתובת האתר שלכם

*מסביב עיצוב שמשדר אושר,כיף שמחה,יש פרצופים של אנשים שמחים שנהנים לאכול אצלכם.

*שיפוד עסיסי נאכל-בשלט אחרי שלט.

תאמיני לנו פתאום הלקוחות הפונטציאלים שלכם ירגישו רעבים,יכנסו לאתר לראות מה בתפריט והינה נוצר אצלם צורך למוצר שלכם.
הרעיון הוא שכדאי למצוא את הסיפור שלכם, לקחת ממנו מסר ולתת לו משמעות, זה יכול לפתור בעיה, או לעורר רגש, או למלא צורך (אפילו אם הם לא ידעו שיש בהם את הצורך עד שראו את שלט החוצות שלכם).

למה הסיפור חשוב?

כיוון שבני אדם איומים בזכירת עובדות ונהדרים בזכירת סיפורים
עיצוב לוח מודעות הוא אמצעי ויזואלי, כלומר השלב הבא הוא להבין איך לספר את הסיפור הזה באמצעות דימויים וטקסט.
אתם באמת רוצים להיות אסטרטגים כאשר הסיפור והעיצוב נפגשים.
הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל:

bigfoot-soccer

אחת הדרכים המסורתיות להשאיר רושם הן באמצעות משחק מילים קצת שמעלה גיחוך, או אפילו חמשיר יעזור למסר להיחרט בראש.
התאחדות הכדורגל באוקלהומה רצתה שאנשים ירגישו סקרנים בנוגע לכדורגל, אז הם מצאו נושא אחר שקשור לרגליים והחליטו להשתמש בביגפוט.
ומשכו את תשומת הלב של אנשים שמחפשים את ביגפוט-זה כיף, קופצני, מעורר תחושה של הרפתקה, הדבר יצר התרגשות אצל הילדים למשחק הכדורגל.

תמונה אחת שווה 1000 מילים גם, נכון?

basketballbillboard
זהו שילוט חוצות של קבוצת הכדורסל של אוניברסיטת ymca ,שמטרתה להשאיר את הקבוצה בראש התודעה הציבורית.
תמונה דינמית גדולה יכולה לספר הכל. למעשה, דימוי יעזור לשמור על המסר שלכם טוב יותר מאשר באמצעות מילים בלבד.
רק כדאי לוודא שלתמונה באמת יהיה אפקט השפעה במבט של 5 שניות או פחות..
ניתן לבדוק זאת על ידי שיתוף העיצוב שלכם ולבקש מחברים שיתבוננו למס' שניות על מנת לתת דעתם מתוך החוויה.
אם הם מחייכים או מעלים גיחוך, סימן שעשיתם עבודה נהדרת! אם הם מביעים מבט תמוה המלצה שלנו כדאי שתנסו שוב.

2.שימרו על זה קצר,מתוק ובטוח!

לנהג הממוצע יהיה רק כ -5 עד 10 שניות כדי לצפות בעיצוב שלט החוצות שלכם, לקרוא את כל טקסט, ולתפוס את המסר. ב 5 עד 10 השניות האלה, הנהג יכול גם להציץ הלוך ושוב על שלטי החוצות וחזה אל הכביש בהתאם לזרימה בתנועה.
זה אפילו פחות זמן צפייה על המודעה שלכם! אז אחד הכללים החשובים ביותר זה לשים דגש שהמודעה שלכם תהיה קצרה. קצרה מאוד! שבע מילים מקסימום ואפילו פחות!

short-billboard-by-CR75

לאחר ההודעה הראשונית שלכם אתם יכולים לשקול כל מידע רלוונטי אחר.
האם צריך לספק מספר טלפון? האם יש לוגו ליישם? מה דעתכם על כתובת או ציון של יציאה במחלף מסויים המובילה אליכם?

רק כדי להיות בטוחים כדי לתעדף את המידע החשוב ביותר בכדי ששלטי חוצות שלכם לא יהיו עמוסים או לא קריאים.

 

big-mouth

3.השמיעו קולכם!

להיות גדולים מהחיים זה המוטו ועכשיו זה בטח לא הזמן להצטנע! ודאו כי כל טקסט בעיצוב שלכם מודפס בצורה נקייה,

פונטים מודגשים שיהיו קריאים,כמו כן ככל שהכתב גדול יותר ככה גדל הסיכוי שהנהג יצליח לקרוא מה כתוב ממרחקים ואת מלוא הטקסט.

אז לכו על זה בגדול!

4.היו צבעוניים!

שימוש בצבעים בהירים או תמונה נועזת בעיצוב שלכם ישמשו בכדי למשוך את העיניים ללא כל מאמץ אל שלט החוצות שלכם.

צבעים מנוגדים בתוך העיצוב יתרמו  ליצירת אפקט חזק וגדול אף יותר אשר יעזר לשפר את החוזק של המסר.

אולם, על מנת שהתמונה שלכם תהיה אפקטיבית מומלץ לשמור הרקע  פשוט על מנת להבטיח  שקידמת התמונה לא "תילחם" לתשומת לב.
כמו כן הצמדו לאייור גדול אחד או תמונה.
תמונה דינאמית אחת תיצור אפקט ויזואלי גדול בהרבה מאשר קומץ של תמונות שיתפסו רק רבע מהמודעה.

donatos-pizza

5.ודאו מיקום במפה!

אם אתם רואים שאתם עדיין זקוקים לסיפור מהנה עבור שלט החוצות שלכם, כדאי להתחשב במיקום בו העיצוב יוצג ולהשתמש בסביבה זו עבור הודעה מחוכמת.
סלנג מקומי,"אל תתנו לעמ"מ לבלבל אתכם" אם יוצג בדרך לאילת,"עצור להתרענן" לפני תחנת דלק וכו'.

hot-tech-sf

ניתן גם לנצל דרכים מהירות של מס' קילומטרים בודדים על ידי תיחומן בשלטים מעוררי עיניין כגון:
"עייפים"? "רעבים"? "אטרקציה ייחודית שאסור לפספס?" שימוש בתחום שבין שתי ערים למשיכת הקהל אליהן ועוררות של צורך אצל הקהל השבוי.
הנהגים ידעו עוד כמה זמן נסיעה יש ביניהם לבין היעד המזמין שלכם,דבר שיתרום לכך הוא הצבת מס' שלטי חוצות עוקבים,במצב כזה לא חייב להתחכם אבל כן חייב שהמסר יהיה קצר,קריא ומודגש.

walldrug (1)

אתם מוכנים ליצור את שלט החוצות המסנוור שלכם? אנחנו מחכים לאות שלכם!!

 

השאר תגובה